2.0 Κανόνες εμπλοκής : Οι στρατιωτικές δυνάμεις όταν έχουν να αντιμετωπίσουν πιθανών άμαχο πληθυσμό λειτουργούν κάτω από αυστηρές συνθήκες και κανόνες εμπλοκής!
Εκτός διαταγής από τον ανώτερα υφιστάμενο στην περιοχή που διεξάγεται η αποστολή, οι ένοπλες δυνάμεις της εκάστοτε στρατιωτικής δύναμης απαγορεύεται να βάλλουν κατά στόχων μέχρι να δεχθούν πυρά τα οποία είναι σίγουρα κατά αυτών, αν υπάρχει αμφιβολία στο αν είναι προς σε εκείνους θα πρέπει να πάρουν έγκριση από τον ανώτερο αξιωματικό.
Σε περίπτωση που βρίσκονται σε γενικά εχθρικό μέρος και δεχθούν πυρά προς το μέρος τους ή υπάρξει κάποιος τραυματίας ή νεκρός τότε δεν χρειάζεται να πάρουν εντολή για να απαντήσουν.
2.1 Παράδοση Παίκτη : Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης κρίνει ότι η μάχη είναι χαμένη έχει δικαίωμα να Παραδοθεί στην “εχθρική παράταξη”.
Ο παίκτης που παραδίδεται οφείλει να φωνάξει δυνατά «παραδίνομαι!» Να μην κρατάει ενεργά το όπλο του και να σηκωθεί όρθιος! Από την στιγμή που θα παραδοθεί δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κανένα από τα όπλα του σε καμία των περιπτώσεων μέχρι να συλληφθεί από την εκάστοτε παράταξη. Εάν όσο είναι όρθιος δεχτεί μπίλια οφείλει να ακολουθήσει τους κανόνες (βλ. Ενότητα 3.0).
2.1.2 Σύλληψη Παίκτη : Η Σύλληψη παίκτη μπορεί να γίνει σε 2 περιπτώσεις,
1) όταν ο εκάστοτε παίκτης Παραδοθεί
2) Αν αναβιώσουν κάποιον αντίπαλο παίκτη τον οποίον τον βάζουν στο παιχνίδι πλέον ως αιχμάλωτο.
Οι παίκτες οι οποίοι συλλαμβάνουν τον εκάστοτε αιχμάλωτο οφείλουν να τον ψάξουν για όπλα και να τα κατασχέσουν ακουμπώντας τα και λέγοντας στον αιχμάλωτο ότι τα “Βλέπουν” <Πχ.1 Ακουμπάω το ατομικό τυφέκιο και αναφωνώ “Το βλέπω”, έπειτα κοιτάω στην πιστολοθήκη του και ακουμπάω το πιστόλι του και αναφωνώ “το βλέπω”>
Με αυτόν τον τρόπο όταν τελειώνει η διαδικασία της αιχμαλωσίας και πλέον μπορούν να μετακινήσουν τον αιχμάλωτο, εκείνος δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα όπλα του για να αποδράσει.
Ο Αιχμάλωτος όσο δεν κρατιέται από κάποιον έχει το δικαίωμα να αποδράσει!
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει το παιχνίδι πάνω από την ατομική υγεία και σωματική ακεραιότητα! Πάντα με προσοχή και από τις δύο πλευρές!
2.1.3 Κατασχεμένα όπλα : Σε καμία περίπτωση δεν έχει κάποιος το δικαίωμα να πάρει οτιδήποτε που δεν του ανήκει! Για αυτόν τον λόγο η κατάσχεση γίνεται με τον τρόπο που αναφέρεται στην ενότητα 2.1.2, Τα Όπλα μπορούν να ξαναμπούν στο παιχνίδι εάν ο αιχμάλωτος διαφύγει και βρει κάποιον συμπαίκτη του όπου θα πρέπει να τα ακουμπήσει και να πει «Ελεύθερο» ή Εάν οι αιχμάλωτοι του ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία.
2.2 Αιχμαλωσία : Ο κάθε παίκτης ανάλογα με τον ρόλο του μπορεί να έχει ανάλογες γνώσεις που θα βοηθήσουν την παράταξη ή απλά ξέρει το πλάνο του εκάστοτε διοικητή του του και το τι ώρες σκέφτεται να χτυπήσει! Ο Ανακριτής μπορεί να χρησιμοποιήσει 3 τρόπους για να εξάγει πληροφορίες!
- Τον Ορό της Αλήθειας που όμως υπάρχει σε υπερβολικά μικρό απόθεμα (1-3 σύριγγες) και έχει 100% επιτυχία.
- Τα άγρια βασανιστήρια που όμως έχει 40% να μιλήσει 60% πιθανότητα να θέσει τον αιχμάλωτο σε λιπόθυμη κατάσταση (εκτός παιχνιδιού για 15λεπτα) την πρώτη φορά, την δεύτερη φορά 50% να μιλήσει, 25% να πεθάνει, 25% να λιποθυμήσει και την τρίτη φορά 50% να πεθάνει, 50% να μιλήσει.
- Να του προσφέρει κάτι που ο παίκτης να θέλει ως αντάλλαγμα για τις πληροφορίες που όμως μπορεί να είναι ψεύτικες όπως αντίστοιχα και ο ανακριτής μπορεί να αθετήσει τον λόγο του.
2.3 Εκτέλεση Παίκτη : Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο, Κάποιος μπορεί να εκτελέσει έναν παίκτη. Η εκτέλεση μπορεί να συμβεί σε έναν παίκτη που είναι αιχμάλωτος ή βρίσκεται απλά τραυματίας περιμένοντας σταθεροποίηση και αναβίωση (Βλ. Ενότητα 3).
Για να συμβεί και να ισχύει η εκτέλεση του παίκτη θα πρέπει ο εκτελεστής να του αναγγείλει «σε εκτελώ» να του ‘ρίξει’ (Θεατρικά) ή να τον ‘μαχαιρώσει’ (θεατρικά).
Εκείνος αυτόματα θεωρείται νεκρός και πρέπει να μεταβεί στην βάση του (και όχι στο respawn του ή F.O.B.)