3. Κανόνες Μάχης και διεξαγωγής

3.0 Κανόνας ΧΙΤ : Οποιοσδήποτε παίκτης δεχτεί μπίλια σε οποιοδήποτε σημείο του σώματός του ή σε εξοπλισμό που ενεργά είναι προσκολλημένος σε αυτόν (Σακίδιο πλάτης, φαρδύ παντελόνι, φαρδύ μανίκι κτλ.) τότε είναι υποχρεωμένος να το καλέσει φωνάζοντας δυνατά και καθαρά «ΈΞΩ!» ή «ΕΚΤΟΣ!» ή «ΧΙΤ!». Σηκώνοντας ταυτόχρονα το χέρι του ψιλά! Σε δεύτερο σκέλος υποχρεούται να ξαπλώσει και να βγάλει το πορτοκαλί γιλέκο και να το βάλει έτσι έως ώστε να είναι φανερό από όλους τους παίκτες. Όσο βρίσκετε εκτός παιχνιδιού δεν επιτρέπεται να μιλήσει σε κανέναν για το οτιδήποτε! (Εκτός αν είναι περίπτωση ανάγκης ή θέμα υγείας)

Η αθέτηση αυτού του κανόνα έχει ως 1η  τιμωρία 30 λεπτά εκτός παιχνιδιού την 2η  φορά 1 ώρα εκτός και την 3η φορά ολοκληρωτική αποβολή από το παιχνίδι. (Βλ. 1.10)

Είναι ο σημαντικότερος κανόνας μετά τον κανόνα των γυαλιών.

Στις νυκτερινές ώρες ή τις ώρες που η ορατότητα έχει μειωθεί αισθητά τότε ο παίκτης οφείλει να ενεργοποιήσει το κόκκινο φως με συνεχόμενη ή διακεκομμένη λειτουργία.

 

3.0.1 ΧΙΤ στο όπλο : Σε περίπτωση που χτυπηθεί το όπλο ενός παίκτη και εφόσον είναι 1000% σίγουρος ότι χτυπήθηκε μόνο το όπλο τότε οφείλει να φωνάξει δυνατά και καθαρά “ΌΠΛΟ ΈΞΩ!!” και να συνεχίσει με το δεύτερο όπλο εάν και εφόσον έχει. Εάν ο εν λόγο παίκτης δεν έχει 2ο όπλο τότε υπόκειται στους κανόνες ΧΙΤ (3.0)

 

3.1 Κανόνας Bleed Out : Ο Κάθε παίκτης που χτυπιέται από μπίλια θεωρείται τραυματίας και αφού ξαπλώσει κάτω και βάλει το πορτοκαλί γιλέκο του οφείλει να ξεκινήσει το χρονόμετρο του. Το bleed οut γίνετε στα 2 λεπτά. Για 2 λεπτά οφείλει να κάτσει ακίνητος στο σημείο όπου βρίσκεται με το μόνο δικαίωμα να μπορεί να φωνάζει “Medic” ανά κάποια δευτερόλεπτα (Όχι Συνεχόμενα δημιουργώντας νεύρα στους γύρο του) Εάν περάσει το χρονικό όριο τότε φωνάζει “BLEED OUT” με το Dead Rag στα χέρια του και σε εμφανές σημείο σηκώνετε και προχωράει στο Respawn του με το Dead Rag πάντα πάνω του και σε εμφανές σημείο.

 

3.2 Κανόνας Stabilize : Όταν ένας παίκτης ξεκινάει το bleed out ο κάθε συμπαίκτης του έχει το δικαίωμα να του παρέχει τις πρώτες βοήθειες (Ισχύει μόνο για τους στρατιωτικούς ρόλους όπου έχουν λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση) Αν του παραχθούν οι πρώτες βοήθειες τότε ο τραυματίας παίκτης ενεργοποιείτε κατά το ήμισυ και μπορεί να μετακινηθεί, συνεχίζει να μην μπορεί να μιλήσει. Για να ισχύσουν οι πρώτες βοήθειες ο συμπαίκτης του θα πρέπει να δέσει έναν από τους επιδέσμους του στον καρπό του εκάστοτε τραυματία. Το Stabilize δίνει στον τραυματία 10 λεπτά ζωής πριν του παραχθεί αναβίωση από τον MEDIC (3.5)

 

3.3 Κανόνας μετακίνησης Τραυματία : Αν ένας παίκτης δεχθεί Stabilize τότε μπορεί να κινηθεί, για να κινηθεί πρέπει σε όλες τις περιπτώσεις να τον κρατάει συμπαίκτης του! Απαγορεύεται να τρέξει ή να επιχειρήσει κάποιος να τον σύρει ή να τον σηκώσει για να τρέξει ή να τον τραβάει! Πάνω από όλα η ασφάλεια!

Οπότε όσο τον κρατάει κάποιος συμπαίκτης του, εκείνος μπορεί να περπατήσει προς την κατεύθυνση που τον καθοδηγεί ο συμπαίκτης του.

Σε περίπτωση που κατά την μεταφορά του δεχτεί μπίλια, ακολουθεί κανονικά τον κανόνα ΧΙΤ (3.0) μόνο που αυτήν την φορά μετράει αντίστροφα με ρυθμό δευτερολέπτου από το 10 έως το 0 και αναφωνεί Bleed out, εάν σε αυτά τα 10 δευτερόλεπτα του παραχθούν πρώτες βοήθειες τότε κερδίζει 1 λεπτό ακόμα πριν πάει σε bleed out.

 

3.4 Κανόνας Αντιβαλλιστικής Προστασίας : Σε περίπτωση που κάποιος Παίκτης φοράει οποιαδήποτε μορφή αντιβαλλιστικής προστασίας (Plate Carrier, Κράνος,  Αλεξίσφαιρο γιλέκο κτλ.) και εφόσον χτυπηθεί στο σημείο που η εκάστοτε αντιβαλλιστική του προστασία καλύπτει τότε χάνει την εκάστοτε προστασία κατά την διάρκεια του MEDIC γλυτώνοντας όμως τις αρνητικές επίπτωσης Τραυματισμού (Βλ. 3.5).

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπόκειται στον κανόνα ΧΙΤ!

Με σκοπό την απλοποίηση και την πιο εύκολη υλοποίηση αυτού του κανόνα η αντιβαλλιστική προστασία μετράει ανάλογα την περιοχή και όχι την πραγματική της κάλυψη,

πχ1 Αν ο παίκτης φοράει κράνος αλλά δεχθεί την μπίλια στο μάγουλο για τους κανόνες MEDIC ο τραυματίας θεωρείται ότι φέρει αντιβαλλιστική προστασία.

Πχ2 Ο εκάστοτε παίκτης φοράει Plate Carrier και δέχεται την μπίλια στην κοιλιά του κάτω ακριβώς από το Plate Carrier για τον κανόνα MEDIC θεωρείται ότι η περιοχή προστατεύεται από αντιβαλλιστική προστασία.

 

3.4.1 Αντικατάσταση αντιβαλλιστικής προστασίας : Σε περίπτωση που κάποιος χάσει την αντιβαλλιστική του προστασία μπορεί να γυρίσει στην βάση, να παρουσιαστεί στον αρχηγό της παράταξης και εκεί να αφαιρέσει τις γάζες από τον αντιβαλλιστικό εξοπλισμό του.

 

3.5 Κανόνας MEDIC : Αφού ένας τραυματίας δεχθεί Stabilize μπορεί να λάβει την παροχή MEDIC, Η διαδικασία με σειρά κινήσεων είναι η εξής:

  1. Ο Medic βγάζει την γάζα από τον καρπό του τραυματία
  2. Παίρνει την καρτέλα του τραυματία και σβήνει 3 αριθμούς από την πρώτη στήλη και 1 αριθμό από την δεύτερη στήλη
  3. Ρωτάει τον τραυματία που τον βρήκε η μπίλια
  4. Ρωτάει τον τραυματία έναν αριθμό από το 1 – 10 (της 1ης στήλης), εάν ο τραυματίας πει έναν ενεργό αριθμό τότε προχωράει στην στήλη 2, εάν ο αριθμός είναι ανενεργός τότε δηλώνει τον τραυματία ως νεκρό.
  5. Εάν προχωρήσει στην 2η στήλη τότε του ζητάει έναν αριθμό από το 1-5(της 2η στήλης) εάν ο τραυματίας δώσει ενεργό αριθμό τότε του ανακοινώνει ότι είναι πλέον έτοιμος να γυρίσει στην αποστολή του, εάν του δώσει ανενεργό αριθμό τότε ανάλογα με το που χτυπήθηκε του ανακοινώνει τις επιπτώσεις του τραυματισμού του, στην συνέχεια δένει το σημείο που είναι τραυματισμένος ο παίκτης με 2 γάζες και τον αφήνει να συνεχίσει την αποστολή του.
  6. Σε περίπτωση που ο τραυματισμένος παίκτης πει μη ενεργό αριθμό στην 1η στήλη αλλά δέχτηκε μπίλια σε σημείο που φέρει αντιβαλλιστική προστασία τότε δένει με μια γάζα την εκάστοτε προστασία και πλέον θεωρείτε κατεστραμμένη και προχωράει στην 2η στήλη, Σε περίπτωση που περάσει την 1η στήλη αλλα πεί μή ενεργό αριθμό στην 2η στήλη τότε πάλι ο Medic δένει την εκάστοτε αντιβαλλιστική προστασία και συνεχίζει με την διαδικασία.

 

3.6 Κανόνας βαριά Τραυματισμένου : Σε περίπτωση που κάποιος είναι πολύ τραυματισμένος ή τραυματισμένος σε σημείο που δεν μπορεί να συνεχίσει να παίζει, μπορεί να μεταβεί στην βάση και να παρουσιαστεί στον αρχηγό, Θα πρέπει να κάτσει 15λεπτα ανενεργός και μετά οποιοσδήποτε γιατρός της παράταξης μπορεί απλά να του αφαιρέσει τις γάζες ώστε να συνεχίσει το παιχνίδι.

 

3.7 Κανόνας Respawn : Σε περίπτωση που ένας παίκτης πεθάνει ή εκτελεστεί οφείλει να γυρίσει στο Respawn του, αυτό μπορεί να είναι κάποιο σημείο ενδιαφέροντος στο πεδίο ή η βάση του ανάλογα πάντα με τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της παράταξης του.

Το Respawn γίνεται ανά μισή ώρα.

Στο respawn όλα μηδενίζονται εκτός της καρτέλας, Δλδ ο χαλασμένος εξοπλισμός και αφαιρούνται όλες οι γάζες. (Χτυπημένα ή κατασχεμένα όπλα, χαλασμένες αντιβαλλιστικές προστασίες κτλ.)

 

3.8 Χειροβομβίδες : Με σκοπό την ομαλή διεξαγωγή του παιχνιδιού όλες οι χειροβομβίδες ανεξαρτήτου ρόλου και τύπου(Επιθετικές, αμυντικές, Λάμψης Κρότου κτλ. Εξαιρούνται τα καπνογόνα) δεν χρειάζεται να οπλιστούν με μπίλιες, θεωρούνται απλώς χειροβομβίδες και λειτουργούν με έναν κανόνα : Όσοι βρίσκονται εντός εμβέλειας θεωρούνται αυτόματα τραυματίες (Βλ. Ενότητα 3.0), η εμβέλεια σε εξωτερικούς χώρους είναι 5 μέτρα από το σημείο όπου η χειροβομβίδα ενεργοποιήθηκε ενώ σε εσωτερικούς είναι 10 μέτρα.

Σε περίπτωση που κάποιος δεν είναι σίγουρος για το σημείο στο οποίο ενεργοποιήθηκε η εκάστοτε χειροβομβίδα τότε μπορεί να συμβουλευτεί τους γύρω του!

Εάν είναι μόνος του τότε θεωρείται και εκείνος νεκρός με σκοπό την ομαλή διεξαγωγή του παιχνιδιού.

 

3.9 Κάλυψη από εκρήξεις : Σε περίπτωση που κάποιος εκρηκτικός μηχανισμός ενεργοποιηθεί τότε ισχύουν οι κανόνες 1.2.1 και 1.2.3 εκτός από την περίπτωση της κάλυψης.

Κάλυψη από έκρηξη θεωρείται οποιοδήποτε στιβαρό αντικείμενο ή όγκος που καλύπτει το 100% του παίκτη (πχ βράχος, τοίχος, έδαφος κτλ.) σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η σφοδρότητα της έκρηξης ισχύει ή μειώνετε σε διάμετρο.

  • Λεπτός ξύλινος τοίχος ή φράκτης, μειώνει την διάμετρο της έκρηξης κατά 4 μέτρα
  • Βράχος, καλύπτει 100% από έκρηξη
  • Τσιμεντένιος τοίχος, καλύπτει 100% από έκρηξη
  • Κάλυψη από έδαφος, καλύπτει 100% από έκρηξη

 

3.10 Παγιδεύσεις, νάρκες, Claymore Κ.Α. : Όλοι οι μηχανισμοί που προσομοιώνουν εκρηκτικούς μηχανισμούς στον Κόσμο του Airsoft υπακούν στον κανόνα 1.2.1. και με την ενεργοποίηση τους οι παίκτες εντός εμβέλειας θεωρούνται αυτόματα τραυματίες.

Τα υλικά που είναι αποδεκτά στις διοργανώσεις A.W. και η εμβέλειά τους:

  • Χειροβομβίδα : 5 μέτρα σε εξωτερικούς χώρους, 10 μέτρα σε εσωτερικούς χώρους.
  • Claymore : σε τρίγωνο 60 μοιρών και μήκος 20 μέτρα όλοι οι παίκτες χωρίς κάλυψη θεωρούνται αυτόματα τραυματίες
  • Νάρκες και IED : 10 μέτρα

 

3.11 Bang ή Μπαμ : Για λόγους σεβασμού αλλά και ασφάλειας στο Airsoft υπάρχει ο κανόνας Μπαμ, ο κανόνας αυτός έχει ως σκοπό να δίνει το δικαίωμα στους παίκτες να μπορούν να αποφεύγουν να βάλουν κατά των συμπαικτών τους από μικρή απόσταση. Για την αποφυγή όμως παρεξηγήσεων ο κανόνας αυτός επιδέχεται κάποιων περιορισμών και προϋποθέσεων :

  1. Πρέπει να είναι φανερό και ακάλυπτο τουλάχιστον το 80% του αντίπαλου παίκτη
  2. Ο αντίπαλος παίκτης πρέπει να μην έχει αντιληφθεί την παρουσία μας ή να μην μας στοχεύει ενεργά.
  3. Πρέπει να είναι μόνος του.
  4. Πρέπει να είναι σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων
  5. Πρέπει να τον σημαδεύουμε ενεργά με το εκάστοτε αεροβόλο πριν φωνάξουμε μπαμ.

Έχοντας αυτά τα 5 βήματα στο μυαλό μας και εφόσον ο αντίπαλος παίκτης πληροί όλες τις παραπάνω αναγραφόμενες προϋποθέσεις τότε φωνάζουμε δυνατά και καθαρά Μπαμ! Εκείνος αυτόματα θεωρείται τραυματίας.

Το Μπαμ απαγορεύετε σε περίπτωση που :

  1. Υπάρχουν παραπάνω από ένας παίκτης! Ακόμα και αν όλοι οι παίκτες πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις
  2. Μας στοχεύει ενεργά
  3. Είναι πιο μακριά από 5 μέτρα
  4. Δεν έχει το 80% του σώματός του ακάλυπτο από το οτιδήποτε (πχ. Θάμνο, φύλα, κλαδιά)

 

3.12 Κανόνας Παρλέ : Το Aegean Wars πρόκειται για ένα παιχνίδι Milsim και ρόλων! Για την σωστή ροή της διοργάνωσης και της εμπειρίας όλων των παικτών το Παρλέ δεν επιτρέπεται! Οι 2 παίκτες που θα ενεργοποιούσαν αυτόν τον κανόνα απλά θεωρούνται αυτόματα τραυματίες (Βλ. κανονισμό 3.0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *